Mountaineer

این وبلاگ فقط به دلیل پیشرفت و ترویج کوهنوردی تشکیل شده و هیچ اهداف دیگری نخواهد داشت.

Mountaineer

این وبلاگ فقط به دلیل پیشرفت و ترویج کوهنوردی تشکیل شده و هیچ اهداف دیگری نخواهد داشت.

وبلاگ آخرین اخبار از عباس جعفری

                
 

منبع خبری در مورد عباس جعفری  :  عباث زنده است

 

جسد پیداشده در رودخانه متعلق یه عباس جعفری نیست

جسد پیداشده در رودخانه متعلق یه عباس جعفری نیست

به گزارش تیم تجسس منطقه نپال دیروز (سه شنبه 24 شهریور) جسد یک مرد و یک زن در حاشیه رودخانه کشف گردید. جسد مرد که دارای صورتی سالم بود توسط خانم فرخنده صادق - همسر عباس جعفری - مورد شناسایی قرار گرفت و مشخص گردید که جسد مکشوفه متعلق به همنورد و مربی گرانقدرمان عباس جعفری نمی باشد.

ادامه مطلب ...

برنامه ی شش ماهه ی دوم سال ۸۸ باشگاه آزادگان

برنامه ی شش ماهه ی دوم سال ۸۸ باشگاه آزادگان به زودی در دسترس دوستان قرار خواهد گرفت.از برنامه های شاخص می توان به قله ی کرکس-تفتان و گنو اشاره کرد و در مهرماه به یاد دوست و همنورد گرامیمان زنده یاد مصطفی علیان برنامه ی کجور به سیسنگان در نظر گرفته شده است.

گسترش جست و جوها به دنبال عباس جعفری

تیم بررسی و پیگیری حادثه مفقود شدن عباس جعفری که از مشهد عازم نپال شده است شامگاه یکشنبه از کاتماندو طی تماس تلفنی با آقای حسین امانی – دبیر این هیئت – اعلام کرد که تیم های جستجوی نپالی هنوز به زنده بودن عباس امیدوارند. آنها طی هفته گذشته بوسیله قایق، کایاک ، تیوب، خوردوی جیپ و حتی پای پیاده داخل، ساحل و حواشی رودخانه تیلی چولی را کاوش نموده اند. علیرغم پیداشدن قایق، هنوز اثری از عباس بدست نیامده است.

آخرین خبر از عباس جعفری: نپالی ها امیدوارند

آخرین خبر از عباس جعفری: نپالی ها امیدوارند . 
                
  به گزارش خبرگزاری محیط زیست ایران هم اکنون رادیوی سراسری نپال هر چند لحظه یک بار مشخصات عباس را اعلام کرده و از مردم محلی می خواهند در صورت یافتن نشانه ای از او به گروه های جستجو اطلاع دهند

ادامه مطلب ...

سفر آقای محمد علیان و آقای محمد تاجران به نپال

روز شنبه مورخ ۱۳۸۸/۶/۲۱ آقای محمد علیان به همراه آقای محمد تاجران به منظور کمک و جست و جو برای پیدا کردن عباس جعفری به نپال سفر کردند.