Mountaineer

این وبلاگ فقط به دلیل پیشرفت و ترویج کوهنوردی تشکیل شده و هیچ اهداف دیگری نخواهد داشت.

Mountaineer

این وبلاگ فقط به دلیل پیشرفت و ترویج کوهنوردی تشکیل شده و هیچ اهداف دیگری نخواهد داشت.

صعود فنی علم کوه

۴ نفر از تیم فنی باشگاه آزادگان مشهد به سرپرستی آقای جلال رضایی که قرار بود از مسیر لهستانیها قله ی علم کوه را صعود کنند به دلیل شلوغی در دیواره موفق به فتح قله از مسیر دیواره نشدند.

بهترین نرم افزار برای ریکاوری

بهترین نرم افزار برای ریکاوری




منبع: www.p30download.com


یکی از قویترین نرم افزار های بازیابی اطلاعات Recover My Files میباشد. این برنامه توانایی بازیابی اطلاعات پاک شده از قبیل: فایلهای پاک شده از سطل آشغال ویندوز، هارد های فورمت شده، آلودگی توسط ویروس ها و خاموش شدن های ناگهانی سیستم ناشی از قطع برق را دارا میباشد. مزیت این نرم افزار نسبت به نرم افزار های مشابه سرعت بالا در پیدا کردن و بازیابی فایلهای پاک شده میباشد، این برنامه قادر به بازیابی بیش از 50 نوع فایل مختلف میباشد و شما میتوانید مشخص کنید که از میان اطلاعات قابل بازیابی فقط فورمت خاصی برگردانده شود، این نرم افزار همچنین قادر به بازیابی ایمیل ها، پرونده ها، آرشیو ها، عکسها، فیلم های و موزیک های پاک شده نیز میباشد.
این برنامه با تمام فایل سیستم های FAT 12, FAT 16, FAT 32 و NTFS  سازگاری دارد. همچنین شما میتوانید به کمک این برنامه اطلاعات پاک شده از روی رسانه های جداشدنی مانند Jaz, Zip disk و دوربین های دیجیتال را نیز بازیابی کنید.


پسورد: www.p30download.com
دانلود - 4.75 مگابایت
سریال
تصاویر محیط برنامه